Általános szerződési feltételek
2024. Március 13.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
hatályos: 2022.09.09.
- Impresszum
Üdvözöljük oldalunkon!
Kérjük figyelmesen olvassa el az Krisza Kreatív Sziget Általános Szerződési Feltételeit, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező
érvényűnek tekinti magára nézve. A jelen weboldalon vásárlás (internetes vásárlás) a távollévők között megkötött szerződések közé tartozik, azaz a szerződéskötésre a kereskedő és a fogyasztó egyidejű jelenlétének hiányában kerül sor. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
Az európai uniós és a magyar jogszabályok alapján érvényesek az online úton megkötött szerződések, így az ilyen módon megkötött szerződésekhez ugyanazok a jogi következmények fűződnek, mint a
hagyományos módon (írásban vagy szóban) létrejött megállapodások esetén. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül, melyre
vonatkoznak a szolgáltatóra vonatkozó adatokról és az elektronikus szerződéskötés lépéseivel kapcsolatban az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény tartalmaz rendelkezések, az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit pedig 2014. június 13-tól a fogyasztó és vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései.
- Üzemeltetői adatok, információk
Cégnév: Pál Krisztina e.v. Kisadózó
Székhely: 6800 Hódmezővásárhely Répáshát tanya 28
E-mail:kriszamunka@gmail.com
Adószám: 59412317-1-26
Nyilvántartási szám: 57439062
Bankszámlaszám: OTP 11773353-01543131
Szerződés nyelve: magyar
weboldal: www.kriszakreativsziget.hu
- Vonatkozó jogszabályok
- A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
• évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
• évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
• évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
• 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes
szabályairól;
• 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében
eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
- Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés;
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz
különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító
eszköz;
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai
jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;
Termék: a weboldal kínálatában szereplő, a weboldalon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát
képezi;
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy;
Vevő/Ön: a weboldalon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy;
- Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének
feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A weboldalon történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és
az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi. A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni.
Kérjük, hogy az ÁSZF rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.
- A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.
- Árak
Az árak forintban értendők. A Szolgáltató az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (a továbbiakban: Áfa tv.) 188. §-ának (1)-(2) bekezdései szerint alanyi adómentes, így az árak ÁFÁ-t
nem tartalmaznak. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.
• Áfakulcs: AAM
- Megvásárolható termékek
A megvásárolható termékek és azok leírása megtekinthető a weboldalon. Egyedi rendelések teljesítésére lehetőség nincsen. Felhívjuk figyelmét, hogy a termékek egyedi, kézzel készített kézműves termékek. Ezek alapján, amennyiben egyfajta termékből több is készül, nem garantálható, hogy azok teljes mértékben azonosak egymással, felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy eltérések lehetségesek. Az ezen bekezdésben foglalt egyedi jelleg, kézműves készítés miatti eltérések nem jelentenek nem szerződésszerű teljesítést, emiatt szavatossági igényt, vagy a szerződésszegés jogkövetkezményeit érvényesíteni nem lehet.
- A rendelés menete
A kívánt terméket a weboldalon a termékek fül alatt lehet kosárba helyezni és megvásárolni. A megrendelés előre utalásos fizetés esetén a tranzakció után válik érvényessé, utánvételes lehetőség nincsen.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető köteles azon az áron ajánlani a terméket. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, kérjük, hogy a megadott elérhetőségeken vegye fel a velünk a kapcsolatot.
Amennyiben a rendelés nem kerül kifizetésre a rendelés semmisnek minősül.
A megrendeléseket előre egyeztetett szolgáltatóval küldjük. Lehetőség van Foxpost és/vagy MPL csomagautomatákba/csomagpontokba/postára/Gls auromatába kézbesítéssel való megrendelésre, valamint házhozszállításra Foxpost és/vagy Gls / MPL Háznál történő kézbesítéssel. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják. A csomag érkezésének napján a futárszolgálat email és/vagy SMS formájában értesíti Önt.
Az MPL szolgáltatóval szállított csomagokért, az eladó nem vállal felelőséget!
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Az esetlegesen felmerülő további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
- Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Kivételt képez ez alól, ha az "Aktuális hírek" fül alatt jelezve van a Vevő számára az Eladó által, hogy a megrendelésfelvétel szünetel. Az Eladó legkésőbb az Ön megrendelőlapjának elküldését követő három munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön rendelésének részleteit, melyben feltünteti a megrendelt termékek adatait, az igényelt szolgáltatások árát, a szállítási feltételeket, a teljes árat, valamint a megrendelés azonosítóját. A szerződés az Ön által elküldött megrendelőlap az Eladó által történő elfogadásával és az egyeztetett előleg (vagy teljes összeg) megfizetésével jön létre.
• Az Eladónak nem áll módjában Céges számlát kiállitani, amennyiben Ön úgy adná le rendelését az Eladónak nem áll módjában teljesiteni azt.
- Készleten lévő termékek
A készleten lévő termékeket megrendeléstől számítva 1-3 munkanapon belül feladásra kerülnek, amelyről emailben a Vevőt tájékoztatjuk. Személyes átvétel esetén a készleten lévő termékek átvehetők előre egyeztett időpontban.
- Előrendelhető termékek
A rendelhető termékek nincsenek készleten, kizárólag megrendelésre készülnek. Ennek időtartama a megrendelések számától függően változhat. A jelenlegi várható időtartamról kérem emailben (
Kedvezményekre vonatkozó általános szabályok
Az Eladó által a vevő részére kibocsátott ajándékutalványok, kedvezmény kuponok, valamint promóciós kódok (a továbbiakban: kedvezmények) esetében az alábbi szabályok érvényesek. A kedvezmények más kedvezménnyel (ajándékutalvánnyal, árengedménnyel, kedvezmény kuponnal, promócióval) nem vonhatók össze.
A kedvezményeket csak az Eladó honlapján leadott online megrendelés során lehet beváltani érvényességi idejükön belül. Lejárt kedvezmény nem használható fel. Online megrendelésnél Vevőnek a kedvezményt biztosító kódot a kuponkód helyén kell feltüntetni. Eladó fenntartja a jogot, hogy – a Vevővel egyeztetett módon – a Vevő részére korábban kibocsátott kedvezményeket a megrendelés visszaigazolásáig beváltsa. A kibocsátott kedvezményeket Eladó egyedi kódok alapján nyilvántartja. A nyilvántartásban szerepel a kedvezmény kódja, mértéke vagy összege, a kibocsátás dátuma, a Vevő neve és email címe, valamint a beváltás ténye. Vevő köteles a kedvezmény egyedi kódját titokban tartani, annak más személy részére történő tudomásra jutásáért, eltulajdonításáért, illetéktelen felhasználásáért Eladó felelősséget nem vállal.
Vevő a kedvezményeket harmadik fél részére átruházhatja, de ezzel lemond az általa igénybe vehető kedvezményekről.
Amennyiben a még fel nem használt, és érvényességi idején belül lévő, a Vevő részére kibocsátott kedvezmény kód a Vevő számára elérhetetlenné válik, vagy megsemmisül, akkor azt az Eladó elektronikus formában Vevő részére eljuttatva pótolja, vagy a megrendelés során beváltja, amennyiben azt Vevő kifejezetten kéri.
A kedvezmények többszörözése, utánképzése, másolása, hamisítása tilos.
A kedvezményekre vonatkozó szabályokat, valamint a kibocsátott kedvezmények érvényességi idejét az Eladó egyoldalúan jogosult módosítani. A szabályok módosítása azonban csak attól kezdve hatályos, ha azt Eladó a honlapján
közzétette, vagy a Vevő kifejezett tudomására hozta.
- Ajándékutalványok
Az ajándékutalvány pénzre nem váltható át, nem adható vissza belőle pénz, vagyis, ha a vásárlás értéke nem éri el az ajándékutalvány mértékét, akkor az egész ajándékutalvány elhasználásra kerül.Az ajándékutalvány a kibocsátástól számított 1 éven belül használható fel. Az ajándékutalvány felhasználható a webshopban, illetve személyesen vásárokon, rendezvényeken.
- Kedvezmény kuponok
Az Eladó által a Vevő részére kibocsátott papír alapú, vagy elektronikus kedvezmény kupont a Vevő a kuponon feltüntetett kedvezmény mértékében (%-os kedvezmény) és a kuponon feltüntetett, de
legfeljebb a kibocsátástól számított 180 napon belül használhatja fel. Az egyes kedvezmények és promóciók nem vonhatók össze. Az időszakos promóciós kuponkódok csak a promócióban megjelölt időszakban érvényesek, ezekre a 180 nap nem érvényes.
- Fizetési módok
• Banki előre utalással történő teljesítés.
- alábbi bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét (csak a végösszegi értesítésünk után utaljon):
Pál Krisztina
OTP BANK 11773353-01543131
• Személyesen történő teljesítés. Ez esetben Ön az előre megbeszélt helyen forintban, készpénzben fizeti meg a termék végösszegét. A fizetendő végösszeg a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát e-mailben küldjük, a végösszeg kifizetését történő 3 napon belül.
- Banki előre utalással történő teljesítés
Nem készleten lévő termék esetén a rendelés végösszegét csak akkor kell elutalni, amikor az erről szóló tájékoztatás megkapja emailben a Vevő. Az email tartalmaz minden szükséges banki adatot, ahová a rendelés végösszegét a meghatározott időn belül el kell utalni. Tehát nem készleten lévő termék esetén csak a termék elkészülésekor csomagfeladás/átadás előtt kell elutalni.
- Átvételi módok
• személyes átvétel (székhelyen, vagy előre egyeztetett helyszínen)
• futárszolgálat (Foxpost házhozszállítás, MPL háznál törtenő kézbesítés)
• csomagautomata (Foxpost, MPL)
(Az MPL szolgáltatóval szállított csomagokért, az eladó nem vállal felelőséget!)
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
18. Házhoz szállítás díjszabása
A szállítás költsége függ a megrendelt terméktől, annak biztonságos csomagolásával együtt elért súlyától, méretétől.
19. Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő, figura esetén megrendelés előtt a megrendelővel egyeztetett időpontban. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.
20. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll rendelkezésére, e határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A vásárlót a jótállás joga nem illeti meg abban az esetben, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztót a jótállási időn belül, a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek. A garancia a termékre került, kész termékként vásárolt elemekre nem vonatkozik. Ezek esetében a gyártót terheli a felelősség és a javítási kötelezettség. Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
- Termékszavatosság
Vállalkozás által fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.
A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.
Egyebekben a jótállásra a Ptk. 6:168-6:170.§-ban foglaltak az irányadóak.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.
- Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségétkizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
- Részleges érvénytelenség
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.
- Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet, 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadók
PANASZKEZELÉS RENDJE
(FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
11.1. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban írásban érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
11.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):
11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Békéltető testület neve
Békéltető testület székhelye, címe
Illetékesi terület
- Budapesti Békéltető Testület
Budapest
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma:
Fax száma:
Elnök: Dr. Inzelt Éva VeronikaHonlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím:
Budapest
- Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Pécs
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma:
Fax száma:
Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím:
Baranya vármegye,
Somogy vármegye,
Tolna vármegye
- Borsod-Abaúj-ZemplénVármegyei Békéltető Testület
Miskolc
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma:
501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím:
Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye,
Heves vármegye,
Nógrád vármegye
- Csongrád-Csanád VármegyeiBékéltető Testület
Szeged
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma:
Fax száma:
Elnök: Dr. Horváth Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím:
Békés vármegye,
Bács-Kiskun vármegye,
Csongrád-Csanád vármegye
- Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Székesfehérvár
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma:
Fax száma:
Elnök: Dr. Vári Kovács József
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím:
Fejér vármegye,
Komárom-Esztergom vármegye,
Veszprém vármegye
- Győr-Moson-Sopron VármegyeiBékéltető Testület
Győr
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma:
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím:
Győr-Moson-Sopron vármegye,
Vas vármegye,
Zala vármegye
- Hajdú-Bihar VármegyeiBékéltető Testület
Debrecen
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma:
Fax száma:
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím:
Jász-Nagykun-Szolnok vármegye,
Hajdú-Bihar vármegye,
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
- Pest Vármegyei Békéltető Testület
Budapest
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma:
Elnök: Dr. Koncz Pál
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;
www.panaszrendezes.hu
E-mail cím:
Pest vármegye